Jag vet inget

Jag är så förbannat klantig. Kan ingenting och livet har gått åt helvete. Bara på grund av mina dumheter, på grund av att jag är helt makalöst dum! Det finns verkligen inget bra med mig. Men spelar roll då? Jag vet inte, på sätt och vis gör det väl det och samtidigt inte...Det blir som det blir. Vad gör det om jag aldrig lyckas med något, aldrig får något gjort, aldrig blir klar med något? Jag menar världen går inte under om det skulle vara så. Vilket det nog...förmodligen verkligen är...Inte ens ja går under. Jag tror inte ens att jag är speciellt ledsen över nånting längre, inget spelar någon roll just nu. Och vadå, jag kan leva med att jag är usel. Eller ja, jag har ju kunnat det hitills iallafall.. Men jag vet inte längre, vad ska man göra när man inte ens kan tänka? Egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0