Ångrar

Här igen. Hm vad kan jag tänkas komma på att skriva idag? Inte den blekaste.. Jag är trött. Less. Jag är besviken, ledsen, hopplös och hemsk... Ja, jag är ganska deppig idag. Tänker på allt jag gjort fel. Tänker på...jag vet inte. Att jag inte vill att det ska vara såhär. Idiotiskt, vad spelar det för roll? men tankarna går inte riktigt att styra.. inte på bästa sätt alltid, iallafall...Och gjort är gjort, det finns en tid för ånger också. Det är bra att ångra saker, saker som man gjort som man verkligen vet är/var fel, och dåliga. Jag har gjort så många på sistone...eller ja, de senaste 2 åren egentligen, det kan man v äl inte riktigt kalla sistone ;p Nåja, det blir bättre. Det är jag (nästan) helt säker på.. Ha en bra vecka ute i solen nu alla läsare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0