vad är detta.. ?

Jag vet inte vad som pågår här. I mitt liv. Jag vet inte vad det är med mig... Jag är på så otroligt dåligt humör, hela tiden! Jag är irriterad och frustrerad till max, och jag kan inte dölja det heller, visar mitt missnöje för min familj och.. åh, jag hatar det! Jag hatar att jag inte bara kan vara lite trevlig och normal, som andra. gud, varför? men aja, jag får allt försöka skärpa mig, bara, finns inte så mycket annat att göra. Men visst är det konstigt livet. Eller bara jag? Det är sommarlov och jag har inget jobb, inte mycket alls att göra egentligen, men jag är ändå så otroligt stressad (varenda sekund!), jag vill få saker gjort, jag vill göra dem rätt, jag vill hinna med så mycket som möjligt. Allvarligt, jag får en hjärtattack snart... Eller nej, förhoppnigsvis inte. Positivt tänkande är det som gäller! =) Jag avslutar detta nu, vi hörs när vi hörs... Vilket jag hoppas blir snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0