Hej igen :p..

Mitt liv känns ganska overkligt just nu. Som en dröm. Inte som någon bra dröm dock... Men visst, det finns jättemycket jag gillar med mitt liv också men det hjälper liksom inte... när allt går åt helvete...varenda sak jag gör, varför ens försöka? Vad trodde jag egentligen? Att jag bara skulle klara att lösa allt hur snabbt och enkelt som helst helt plötsligt? Tyvärr, så bra var jag inte. Är jag inte och kan jag aldrig bli. Och det borde jag har vetat från första början. Undrar dock hur dålig jag egentligen är och kan bli...om det finns någon som helst gräns för vad jag kan ställa till med?! Inte vet jag alltså, för jag vet INGENTING. Ingenting. Menmen, de blir inte direkt bättre av att jag fortsätter upprepa det tusen miljoner gånger om... Jag måste hitta en lösning! Och det ska jag. Annars är jag nog körd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0