Bla bla bla

Vad kan jag göra? Vad kan jag göra gud? Du är den enda som kan hjälpa mig, om ens du... Fast jag vet inte om du finns. Eller om du finns för mig. Det borde du kanske inte göra, jag är en hemsk människa. och jag är inte religiös heller. Tror jag... Jag liksom bara tror och tror hela tiden. Men jag vet en hel del också. Jag vet att det här är helt värdelöst, att jag är det och att ingenting nånsin kan göra nånting bättre. Inte längre!!! det gäller ju att ta tag i saker i tid. Och att göra rätt val, i tid där också. Och det är för sent nu, jag förstår det. Jag vet det. Ingenting går, och allt är mitt fel. Det är mitt fel att livet ser ut som det gör. Men aldrig att jag trodde att jag skulle bli som jag blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0