16-2-09 Ledig dag

Okej, första "riktiga" dagen på lovet. Än har de inte hänt mycket, men ikväll ska jag iväg på föreläsniong om samtalsterapi med mamma. Kanske blir trevligt... vi ska väl köra lite också, så det måste jag förbereda mig inför. Idag ska jag vara uppmärksam! Herregud det måste jag verkligen...
Jag har fortfarande ont i huvet. Ganska mkt, börjar undra när de ska gå över egentligen. Och jag är trött och svag, nästan yr...vad är det här? Nåja får väl sova mkt och se vad som händer... tur att det är lov. Även fast ju jag inte direkt hade tänkt att ge mig själv så mkt lov..  förtjänar verkligen inte det alltså. Jag ska fundera och försöka komma på nåt bra, försöka komma på hur jag ska lösa det här.
Jag är på rätt dåligt humör idag. Blir irriterad på allt. Precis allt som inte går precis som jag vill eller har planerat. På mkt iaf. Jag vet inte, allt känns ju ganska meningslöst. Jag orkar inte med mig själv riktigt. Eller egentligen inte alls. Men jag ska försöka kämpa ett tag nu. Tänka rätt och ta rätt beslut. Jag tror jag kan klara det. (Kan jag?) Herregud vad rörigt...nån som förstår ett enda skvatt av vad jag säger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0