Jag är ...

Jag är lite smått deprimerad. Ja... det funkar inte riktigt för mig. Jag vet inte, men kan ha nåt att göra med att jag går här hemma o trampar utan att få nåt vettigt gjort. Det är kallt, jag har mensvärk och tja, inte direkt sugen på att göra nånting. Ärligt. Vet inte vad det är med mig.
Jag liksom bara gör fel saker hela tiden. Jag prioriterar fel och gör massa onödiga saker (som tex. kolla in massa trista bloggar när jag istället borde fixa lite med min egen). För alltså, vem vill läsa den här? För det första, och sista med iofs, står det inte ens nåt i den. Eller ja nåt litet meningslöst inlägg finns kanske.
Men, ska inte kåpta alltför negativ. Har ju faktiskt lov. Kanske det som är deprimerande egentligen.. att jag inte tar vara på tiden. Inte för att jag har nåt jättespännande att ta mig för ändå...är väl framförallt plugg, läsning och tv/film tittande som står på mitt "schema". :P Börjar faktiskt bli lite trött på tv nu. Och på glamour :P Lite tjatig serie ändå...eller mkt tjatig egentligen, ofta af, spännande ibland ändå.
Äh, skriver mer snart istället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0