hitills

Idag har jag mest tittat på tv, hitills. Ally mcbeal och glamour hehe, inga hörjdarserier egentligen, men ganska bra enligt mig, och framförallt ganska "lättsmälta" så att säga. Hade lite  inspelade avsnitt iaf som jag passade på att se idag. det är ju ändå lov. Gud vad skönt det är. Fasar faktiskt redan för skolstarten igen, snälla ge mig bara några ynka dagar till! :P
Men nu till nåt annat. Jag var på en föreläsning o samtalsterapi igår, med mamma, och det var faktiskt riktigt intressant. Mamma tyckte jag kunde följa med eftersom jag läser psykologi och jag hade ändå ingen lust att göra nåt annat direkt, varför vet jag inte... iallafall så pratade hon, föreläsaren om allt möjligt, psykoser, drömmar, livet...ja det var rätt fascinerande. Synd att jag är så dålig på att förklara bara, eller få fram exakt vad jag vill, då hade jag lättare kunnat förklara så det blev mer intressant. Kanske lite senare istället :)
Annars händer inget speciellt, jag ska snart börja diska och dammsuga, s en kanske plugga en stund innan mamma kommer hem. Jag får se,  har inga planer, men tycker bara att de är skönt. Förlåt för ett tråkigt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0