Hopplösa jag!!!!

som vanligt har jag typ glömt bort vad jag skulle säga. Kul... Vad är det för fel på mig? Hör inte ihop med det ovan. Men allvarligt. Vad har hänt med mig? Kommer jag nånsin bli mig lik, bli den jag tror att jag egentligen är? vad tror jag egentligen själv? Ja det här är ju helt galet...helt galet...och idiotiskt och onödigt. Tänka såna här saker, jag har verkligen inte tid med det! Egentligen har jag knappt tid med nånting av allt jag gör. Inte för att det är så otroligt mkt heller. Men jag måste börja göra de viktiga sakerna nu. Ta tag i mitt liv! Trots att jag verkligen inte tror att det kan bli någonting av det iallafall. jag måste verkligen tycka synd om mig själv. Det står nästan högst upp just nu. Det är absolut inte INTE synd om mig. Men det är väl kanske just därför jag tycker synd om mig, för att det är nåt jag verkligen inte borde göra.. ska alltid gå emot allting och förstöra för mig själv. Ska jag bara ge upp allt på en gång nu eller? Får jag det? Är det vad jag vill? Eller bara måste? Bara verkligen måste det nu? För jag har inget liv (eller jo, egentligen, ska inte va otacksam...men det är jag ju så förtjänar jag egentligen då att leva? Jag vet inte om jag tycker det..) jag är ingen, har inget, kan inget. Det är klart det är svårt att tro att det finns mening med detta då... Jag vet att det kan bli bättre. kan bli hur bra som helst. Men det är inte troligt! Och jag försöker verkligen, men klarar ju ingenting... Nåja får VERKLIGEN hoppas att helgen blir bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0