Frågor

Fick lite tid över (eller rättare sagt tog mig...) så tänkte skriva lite... men egentligen har jag ärligt talat inga ord längre. Eller jo, ord har jag väl kanske, då och då åtminstone, men inget, absolut inget vett. Ibland undrar jag verkligen vad jag tänker med. ofta, rättare sagt. men samtidigt vet jag att jag har en klok sida också. Jag kan tänka logiskt och smart och långsiktigt ibland, så är det faktiskt. Ibland tror jag nästan att jag faktiskt kommer klara av nåt, kommer kunna komma någonstans, någon gång... tyvärr är det numera väldigt sällan bara. Iallafall, idag har jag varit till stan med mamma, fick övningsköra både dit och hem och så var vi i lite affärer och handlade. Gud vad jag hatar att handla! Så jobbigt.. speciellt när man bara vill hem och dessutom har massa andra grejer att göra... för det har jag ju, och jag har panik nu... faktiskt. Inte jättemycket, men ja, stressigt är det och jag tvivlar på om det kommer gå vägen det här... det är nog väldigt osäkert. vad gör jag om allt redan har gått åt skogen? Och varför, om jag nu (eller NÄR jag nu verkligen är rädd för hur det är) tar jag inte bara reda på hur det faktiskt är? Och en gång för alla bara slutar upp med fantasierna! Alla tankar och teorier om hur det är...de är sjuka!! Och jag klarar inte av dem mycket längre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0